Godkänd!!!

Jag satt hemma hos mina kusiner på kalas nu ikväll när det plingade till i mobilen - jag fick ett mejl från Au Pair In America att jag är godkänd och antagen till programmet!!!! Blev så himla glad, äntligen är jag igång och det här är förmodligen mitt sista inlägg i kategorin "Au pair - ansökan". Nu går jag in i matchningsprocessen, som jag har sett fram emot så länge :-D Är både nervös och förväntansfull inför att prata med familjer. 

 
 

 

Annars då... Ja det händer inte så jättemycket annat intressant. Jag jobbar på hemtjänsten vissa dagar, är på dagiset och leker med barnen dom andra. På min lediga tid umgås jag med familj och vänner, läser au pair bloggar och tittar på tv. Känner mig väldigt glad och lycklig, livet är på topp!

 
5
Linn

Åh vad kul att du kommit in i matchningen med SI nu!! Hoppas att du hittar en bra familj snart då! :) Haha älskar instagram klippet med Teen Choice (a)

Stephanie

Hoppas att du hittar rätt familj snart! :)

Rebecca

Vad roligt! Hoppas allt går bra och att du får ett riktigt äventyr :)

elin

Åh, håller tummarna på att du får några matchningar snart!! :)

Linn

sv; haha det gör jag med!! Känns som att mail appen är det ända jag använder min telefon till just nu :)