Match #2




Bor: McLean, Virginia
Barn: Pojke (16), pojke (14)
Djur: Hund

Igår kväll fick jag min andra macthning, blev superglad!! Men så fort jag gick in och läste om familjen så kände jag bara NEJ! Jag vill ha yngre barn att ta hand om helt klart.
Deras essay var inte heller så tilltalande då dom mest bara pratade på om sina förra au pairer. Pojkarna höll på med mycket sporter och det var typ det ända hela familjen ägnade sig åt under helgerna vilket inte alls riktigt är min grej. Visst, dom verkade snälla å väldigt tydlig med att au pairen skulle vara som en del i familjen (vilket jag gillar).. men det är inte alls en familj jag skulle passa in i tyvärr. Så jag skickade iväg ett mejl där jag skrev att jag tyvärr inte är den rätta för deras familj, och nu har dom försvunnit från min sida. Match #1 är fortfarande kvar, men dom har inte hört av sig. 
4
therese

sv: Ja äntligen börjar det hända saker :)
Nja, jag var på informationsmöte hos dom i våras/somras, och då kan man ha sin intervju redan direkt efter infomötet, så jag hade den då :) På SI måste man ju vara klar med ansökan innan intervjun, så det är lite olika :)

Linn

sv; Det gick toppen! kändes jätte bra så får se hur det går :D

Linn

sv; ja jätte kul verkligen! Va synd att din match hade så stora barn annars hade vi ju haft nära till varandra :)

Emma

sv; Dom hörde aldrig av sig, visade sig att de matchat med en annan tjej, men ska skypa idag med familjen från New Jersey, så får se hur det går ;)