Saturday, December 28

Jobb 5.00 pm - 10.00 pm. 
Vaknade klockan 9.15 imorse, mådde inte så där jättebra men jag och Amanda bestämde oss iallafall för att åka in till Walnut Creek för lite shopping. Hon kom och hämtade mig vid 10.30/11.00. Vi åt frukost på Starbucks, gick runt i butiker och åt sedan lunch på Panera Bread innan vi åkte hem. Jag fick med mig lite smått och gott hem som jag tänkte ta i ett annat inlägg, kan iallafall avslöja att jag köpt träningskläder. Så nu kan jag inte använda det som en ursäkt längre, haha.
Kom hem vid 3.30 ungefär och då gick jag in på mitt rum, la mig i sängen och vilade, bloggade och fixade lite med min värdmammas present innan jag gick ner vid 4.55 och började jobba. Mina värdföräldrar skulle iväg till SF för att äta middag ikväll. Först satt jag och barnen och myste i soffan med lite gott snacks innan jag började med middagen. Värmde på lite rester som vi åt vid tvn. Hela kvällen bestod mest utav att titta på tv, hehe, så får det bli ibland när man inte är 100% frisk. Vi spelade lite spel också, och klockan 7.15 gick jag upp med L för att lägga henne. Läste två böcker och sa godnatt. Hon låg och pratade lite med sig själv som hon brukar göra innan hon somnar, men sedan när jag skulle lägga T vid 8.00 så började hon skrika och gråta, så jag gick in till henne och läse en till bok, sedan in till T och läste två böcker för honom och sa godnatt, efter det in till L igen som grät supermycket och ville ha mamma. Jag läste en till bok, masserade hennes ansikte, gav henne ett glas vatten, gick på toa med henne, gav henne varm mjök men ingenting hjälpte. Så sista gången jag gick in till henne tog jag upp henne i famnen, vaggade henne medan jag gick runt i hennes rum och sedan la jag mig med henne i hennes säng och höll om henne. Hon blev tyst och vi båda somnade gott, haha. Vaknade sedan klockan 10.30 pm då mina värdföräldrar kom hem..Hehe oops. Så trött var jag den kvällen, men det var iallafall skönt att L somnade till slut. Jag fick dra ut min arm (som  L låg på) i slowmotion så att hon inte skulle vakna. Sedan gick jag direkt in på mitt rum och la mig i sängen och sov. 

 
 
1
rememberthiis.blogg.se

gott det där såg ut :D