Sunday, December 29

Vaknade klockan 9.00 imorse med en ännu värre förkylning. Låg kvar i sängen en stund innan jag gick upp för att äta lite frukost och klä på mig. Fick lite olika piller av min värdmamma mot min förkylning innan Amanda kom hit och hämtade mig. Vi bestämde oss för att åka till Emeryville för att shoppa lite, men innan vi åkte åt vi en snabb lunch hos mig. Shoppade en hel del idag också, kommer upp i ett inlägg imorgon..typ, och vi tog också en fika på ett litet bageri. Sedan åkte vi vidare till Target och gick runt där i säkert en timme. Innan vi åkte hem köpte vi en pizza som vi tog med hem till mig, vi satt i min säng och åt medan vi tittade på filmen "We're The Millers". Filmen var sjukt bra och rolig, ni måste se den! Sedan blev det lite chips och svensk dipp och prat om planer inför Nyårsafton. Klockan 9.00 bestämde vi oss för att åka och köpa glass på mitt favvoställe här i Berkeley, tråkigt nog så har jag inte känt någon som helst smak på hela dagen pga min dumma förkylning. Men det var gott med lite kall glass i halsen iallafall, hehe. Amanda åkte sedan hem och nu ligger jag helt däckad i sängen och ska snart sova och försöka piggna till lite mer tills imorgon då det är måndag och jobb igen.
  

Dec 29, 2013 | #pizza 🍕 by jannicadihlen on Keek.com

 

Dec 29, 2013 | #pizza nr 2 🍕 by jannicadihlen on Keek.com