Min ansökan är klar!!!!

SÅ SKÖNT! 
Äntligen är jag klar med min ansökan. Jag var hem till min tredje och sista referens igår kväll för att fylla i blanketten tillsammans och det gick jättebra. Sedan fick pappa ta med sig alla tre referenser till jobbet för att kopiera och skanna in i datorn. Jag bifogade nyss in dom på min online ansökan och fick ett besked om att den har skickats till min intervjuare så hon/han får ta en titt på den så att allt stämmer. Jag hoppas verkligen att det gör det! 
Är så himla glad nu, känns verkligen som att det går så mycket mer framåt och snabbre än vad det gjorde tidigare. Nu känns det lite mer på riktigt. 

"Your application has been sent to your interviewer for review."


Sedan har jag haft min första dag på hemtjänsten i  Hofors idag också, det känns bra! Blir två introduktionsdagar till sedan på söndag ska jag börja jobba på riktigt!! Ser fram emot det. 
Imorgon tar jag en liten mini-semester med hela familjen, vi styr kosan mot Stockholm och Gröna Lund. Blir en heldag med karuseller och shopping. Ett stort plus är att bästa kusinerna från Uppsala också blir med, en toppendag helt enkelt!