Keek - Follow & Subscribe!

Jag har ett konto på appen Keek där jag lägger ut videoklipp från min vardag här i USA. Så alla ni som vill och kan - ladda ner appen Keek på appstore eller google play, gör ett konto (om ni inte redan har det) och sedan kan ni följa mig (jannicadihlen) och titta på mina videos. För er som inte har möjligheten att skaffa ett konto och följa mig där så ska jag försöka lägga ut alla videos här på bloggen. 
Ni kan också gå in på: www.keek.com för att skaffa ett konto direkt på internet på datorn. 
 
Follow and subscribe jannicadihlen on Keek!
 
 
 
Mina videos på Keek hittills:
 
 
 

Nov 25, 2013 | 47 days ago... ☆ by jannicadihlen on Keek.com

 

 

Nov 25, 2013 | Top of the Rock - NYC ♥ by jannicadihlen on Keek.com

 

 

Nov 26, 2013 | Times Square - NYC ♥ by jannicadihlen on Keek.com

 

 

Nov 26, 2013 | Football Game - Cal Bears ☆ by jannicadihlen on Keek.com

 

 

Nov 27, 2013 | Cable Car Ride - San Francisco ♥ by jannicadihlen on Keek.com