Thursday, November 28 - Thanksgiving

Vaknade klockan  9.30, slog på tv:n och tittade på Macy's Thanksgiving Parade, som direktsändes från NYC, medan  jag gjorde mig i ordning. När jag var klar så åt jag frukost och vid 12.00 tiden började jag att se efter barnen medan mina värdföräldrar fixade inför eftermiddagen/kvällen. Jag lekte med barnen och gav dom lunch. Sedan kom min värdmammas syster med sin familj och då började dom med all mat. Jag lekte med mina värdbarn, deras kusiner och kusinernas pappa ute i trädgården tills det var dags att lägga L för sin nap. När jag hade gjort det så hängde jag i köket en stund och sedan tittade jag på tv med T och kusinerna. 
Vid typ 5.00/5.30 var alla gästerna här och vi började att äta. Det var en trevlig, kul och intressant kväll med mycket god mat såsom sweet potatoes,  stuffing,  gravy, turkey,  cranberry sauce, potatisgratäng,  pumpkin pie och mycket mer. Kul att få ha varit med att fira Thanksgiving tycker jag, som man har hört så mycket om innan man kom hit. 
Jag tror att klockan var 9.00/9.30 när dom flesta började dra sig hemåt. Jag hjälpte till att plocka undan lite innan jag gick upp på mitt rum och la mig i sängen för att sova. Var väldigt trött så jag sov gott den här natten. 
 
HAPPY THANKSGIVING!!!