Gruppkväll & sista festen

 
I fredags hade vi en sista gruppkväll här hemma, vi åt tacos, cheesecake, godis, tittade på Idol och hade en väldigt trevlig kväll! Men vi saknade Sussie såklart!!! Vår nästa gruppkväll kommer att vara ett gruppsamtal på skype, haha ;-)

Igår åkte jag och Kerstin till Borlänge och shoppade det sista som behövdes innan jag flyttar, och vi hämtade också Kerstins soffa som hon beställt till sitt rum. 
På kvällen gjorde jag, Kerstin och Rebecka oss redo för fest! Vi var på förfest i Rättvik någonstans med ett gäng, sedan gick vi ut på Bowlingen i Rättvik och dansade hela natten lång tills mamma kom och hämtade oss vid två, halv tre tiden. Jag somnade i Kerstins nya soffa och låg kvar där tills klockan tio imorse då jag fick lov att gå upp - var så täppt i näsan så att jag knappt kunde andas och huvudet dunkade av huvudvärk! Har blivit rejält förkyld, typiskt att det ska komma just nu när jag snart åker... Mina öron och hela huvudet kommer väl att sprängas sönder under flygresan imorgon om jag fortfarande mår så här...Blää.
Hur sjukt är det inte förresten att skriva att imorgon flyttar jag till USA...GALET! :-D

Just det, i fredags fick jag lite hejdå presenter av tjejerna - så himla snälla! TACK TACK TACK!

Av Kerstin:
- Halsband (En ängel med min månads sten i )


Av Sandra:
- Många fina ord och meningar, en dalkulla berlock och fina foton.

 


Av Ellinor:
- Vitt vin by Maria Montazami! Supergott.



Av Ylva:
- En fin låda full med en massa godsaker, en bok, Sverige strumpor och ja en massa smått och gott!
 
1
emelie

Åhh va roligt.
Ha de så roligt!! :D