Wednesday, October 30

Vanliga morgon rutinerna . Min VM tog barnen till skolan idag, jag åt frukost under tiden. Klockan tio skjutsade jag min VM till tandläkaren, hon skulle laga en tand och hade tagit någon medicin innan så hon kunde inte köra. När jag kom hem igen och skulle parkera händer värsta jobbiga grejen, haha!! Jag parkerar min bil på sidan av vägen, vid en trottoar kant och massa buskar. Så man får hålla på att backa och trixa lite innan man står bra, men det har aldrig varit något problem. Förens idag.. Jag skulle göra min sista backning, trodde att jag la i backen och tryckte sedan på gasen.. bilen for rakt fram och rätt upp på trottoarkanten och in i en fire hydrant. Rusade ur bilen för att titta hur illa det var samtidigt som jag tänkte " vad i hela friden har jag ställt till med". Det blev en buckla på sidan av bilen, sprang in i huset för att hämta min värdpappa somvava var hemma som tur var. Han tog en titt på bilen och sedan ringde han verkstaden. Jag åkte dit med bilen så att dom fick kolla på den, det tog 5 min sedan hade dom fixat det. Så det var inte så allvarligt som tur var, plus att jag har en ganska gammal bil så det gjorde inte så mycket. Tack och lov!!!! Så typiskt att något sådant ska ska hända mig, men men. 
Nästan hela min lediga tid gick åt, så jag fick åka direkt från verkstaden till tandläkaren för att hämta upp min VM som var lite groggy efter ingreppet så jag körde henne hem. Sedan åt jag lunch i all hast och tittade på lite Gossip Girl innan det var dags att hämta barnen på skolan. 
När vi kom hem la jag L för sin nap och gjorde i ordning T för sitt Halloween party som ägde rum hos en utav hans bästa kompisar. Eftersom att min VM fortfarande var trött så stannade hon hemma med L som sov och jag tog T till partyt. Alla barnen där var utklädda,  dom fick dekorera sina egna cup cakes, äta massa gott och leka. Jag pratade med dom andra barnens föräldrar (som jag nästan alla har träffat förut, på barnens skola) och höll lite koll på barnen utomhus. Vid 5 pm åkte jag hem, T stannade kvar hos sin kompis. När jag kom hem tog jag hade om L, vi åt middag, tittade på tv och lekte tills det blev läggdags. Jag la henne för natten och det gick toppen sedan slutade jag (vid 8.00 pm). 
 
Nu ligger jag i sängen och har skrivit två inlägg på bloggen, vilket tar sin lilla tid!! Nu ska jag sova och ladda om inför en ny dag.