I'M GOING TO CALIFORNIA!!!!!

Jag är så himla glad just nu.
Idag när jag satt och åt middag så fick jag ett mejl från mamman i match #3 där hon skrev att dom valt mig som deras au pair...Jag skrek rätt ut! Haha, blev så glad!
Jag ska alltså flytta till Kalifornien i början av oktober för att ta hand om två söta barn i en familj som verkligen känns rätt för mig...Kan knappt fatta det. Jag fick en sådan bra känsla av den här familjen på en gång, och jag är så glad över att dom valt just mig. Detta känns toppen!

Nu ska jag sätta igång med visumansökningen så fort som möjligt, och fixa alltså som behöver fixas. Herregud, jag åker ju snart! Jag vet inte riktigt vilket datum än, men jag tror att det blir den 7:e oktober.

 
10
therese

Åh Grattis! Vad roligt :D

Elisabet

Vad roligt! Grattis till att du har hittat din värdfamilj! :)

Caroline

Åh men vad roligt! Grattis! :)

Elin

Yaaay!!! Grattis!! Skönt att du hittade din familj så snabbt! Lycka till nu med alla förberedelser! :)

Emelie

Grattis!! Gud va roligt, ska bli spännande å följa ditt äventyr! :-)

linah brown

va kul :D

Johanna

Grattis! Jättekul att du har hittat in värdfamilj!! Verkligen superkul! :)

Isabelle

Åh men stort grattis! :D ska bli spännande och få fortsätta följa(jag hoppas vi får det?) :)

Amanda

Grattis! Kul att du också ska till California :) jag är också au pair där och kom hit för typ en vecka sen, jag bor ca 15 min från Berkeley och det är verkligen så fint här! :)

Emma Jonsson

Vad roligt och stort grattis :D