Update match #3

 
Mamman svarade på mitt mejl samma dag som jag skickade. Vi bestämde att vi skulle prata på skype dagen efter (idag) kl. 17.00. Jag blev lite nervös och kunde knappt tänka på något annat under hela kvällen och natten. Idag under dagen så har jag gått runt och tittat på klockan stup i kvarten ända tills den äntligen blev 17.00. Var så sjukt nervös minutrarna innan dom ringde men sedan försvann det mesta. Vi pratade på (både mamman, pappan och jag) i ungefär 30 minuter tror jag. Fick också se och hälsa på barnen som är supersöta!! 
Jag fick en jättebra känsla i kroppen och kände mig såå glad efter samtalet. Dom sa att dom pratade med tre andra au pairer plus mig. 

Typ en timme efter att vi skype:at så skickade mamman mejl och sa att dom gärna ville prata med mig igen och gå igenom lite frågor osv. Jag var då i en lägenhet och målade med Kerstin och skype krånglade så mamman ringde mig på mobilen istället och vi pratade i 40 minuter. Hon berättade jättemycket om familjen, området dom bor, regler osv. Allting kändes bara bättre och bättre ju längre vi pratade och när vi la på så var jag jätteglad och exhalterad. Det står nu mellan mig och en annan au pair, dom tyckte mycket om mig och mina barnerfarenheter mm, så det kändes jättebra. 

Nu är det alltså bara att vänta på att dom ska höra av sig (imorgon någon gång) så får vi se hur det blir. Jag kan iallafall säga att om dom väljer mig så tänker jag säga JA på en gång, den här familjen känns så himla bra! Kommer inte kunna sova inatt...

Så nu vet ni hur läget ser ut. Håll tummarna!
5
Caroline

Vad kul! :) Håller tummarna!

Elin

Åh vad roligt!! Håller tummarna för dig! :)

Isabelle

Åh vad roligt! Håller tummarna för dig! ^^

Isabelle

Hahahaha, ser nu att det blev typ en identisk kommentar så, ändar lite.
"Vad roligt! Håller tummar och tår ;)" haha ^^

Johanna

Jag håller tummarna!!!!! :)