Fredag - Surprise Party!!!

 I fredags så skulle jag ha hämtat upp min värdfamilj på SFO efter deras semester i San Diego, men dom ändrade flyget och stannade en extra dag. Jag hade inte så mycket planerat med tanke på att jag skulle hämta dom så jag började dagen med att göra risgrynsgröt. Amanda kom över för att äta med mig, sedan pratade jag med mamma på skype en stund innan vi åkte till affären för att köpa hallon. Vi gjorde ris alá malta och tittade på tv. Helt plötsligt säger Amanda att hennes granne undrar om hon kan jobba ett par timmar på eftermiddagen, och så drar hon hem för att göra det. Jag stannade hemma för att fortsätta se på tv och sedan gå ut och gå med grannens hund som jag ser efter medans dom är borta. På kvällen pratade jag med Erica på skype vilket alltid är lika tevligt, vi hade såklart mycket att prata om då det går ett par veckor mellan samtalen. Under vårat samtal skickar Amanda sms och säger att hon slutat jobba och vill att jag ska komma till henne för att förfesta och äta middag bara hon och jag och sedan gå ut på Pappy´s. Kände mig lite otaggad men drog ändå dit....Vad tror ni händer när jag kliver innan för dörren?! Jo...Amanda, Lisa, Sofia och Felicia hoppar fram och sjunger födelsedagssång, fotar, filmar och tänder alla lampor då det var kolsvart i huset när jag klev in!!!!!! Jag blev jättechockad och samtidigt jätteglad...Mitt absolut första surprise party!! Herregud vilka härliga tjejer, som fixar en tidigt överrrasknings fördelsdags fest till lilla mig. Dom hade dekorerat så fint och lagat tacos till middag. Sååååååå himla snällt och gulligt av dom! Amanda hade alltså ljugit ihop en fin historia om jobb och utgång bara vi två för att kunna fixa allt det här, hon är inte dum hon.
Vi hade sedan en jättekul utgång här i Berkeley, även om det var lite folk ute på barerna just ikväll.

TACK SÅ MYCKET TJEJER, NI ÄR BÄST!!!!