Wednesday, January 29

Jobb 8.00 - 9.30 am, 1.30 - 5.30 pm.
Skjutsade barnen till skolan, åkte tillbaka till huset för att blogga och ringde och avboka mitt doktorbesök då jag beslutade att det inte behövs. Skulle bara åka dit och se vad det är för liten knöl på min hand men ärligt talat så tror jag inte att det är något farligt och den stör mig inte så mycket så den kan sitta där ett tag till, hehe. Sedan tittade jag på två avsnittt av Dance Moms, åt lunch och sedan var det dags att hämta barnen på skolan klockan 1.30. När vi kom hem la jag L för sin nap och medan hon sov gjorde jag och T läxa, lekte med lego, la pussel ,lyssnade på musik och tog det lugnt innan det var dags för att väcka L. När hon vaknade åt vi lite snacks och lekte sedan kom en kompis till L över på en playdate. Jag lekte med barnen på övervåningen till klockan 5.30 och sedan slutade jag. Då gick jag in på mitt rum, bloggade, bytte om till pyjamas (hur skönt?!) och efter en stund åkte jag hem till Amanda. Vi åkte direkt till Lucky (i pyjamas, haha) för att köpa middag och glass. När vi kom tillbaka så tittade vi på senaste avsnittet av PLL och ett avsnitt av TVD samtidigt som vi åt. Jag åkte hem runt 10.00 tiden och direkt när jag kom hem borstade jag tänderna och la mig i sängen med Baloo (katten) och gosade med honom innan jag somnade.