Tuesday, June 24

Både måndag, tisdag och onsdag har varit helt vanliga arbetsdagar för mig här i Cali. Jobbat kväll både tisdag och onsdag. I måndags hade jag och Amanda en playdate med våra värdbarn hemma hos henne, dom lekte jättebra både ute och inne, vi åt också middag där innan vi åkte hem.
I tisdags när jag var ledig under förmiddagen så träffade jag den danska tjejen (Malene) som jag träffade för någon vecka sedan, vi åkte till Emeryville och shoppad och åt lunch. Hon hade aldrig varit där så jag visade henne runt lite, vart man ska shoppa, vilka butiker som är bäst och vart man ska äta ;-) Fick ju bara lov att introducera henne till CPK och deras svingoda sommarsallad!! Vi hade det jättetrevligt och pratade om allt möjligt, runt 1.00 åkte vi hemåt och jag släppte av henne hos sig innan jag åkte hem till mig för att jobba. 

Ja, veckorna ser ganska lika ut hela tiden så det känns lite tråkigt att blogga om varje dag. Den här veckan har min värdmammas syster varit på besök vilket har varit jättekul och trevligt! :-) 
Idag, torsdag, efter jobbet ska jag och Amanda dra ner till klubben vid mig och träna igen! Kan ni tänka er att vi har tagit oss i kragen och börjat träna?! Helt ofattbart, haha. Idag ska vi gå på ett nytt pass som heter "Just Dance". 



 
Jag och barnen gjorde pizza till middag i tisdag, mumsigt!
1
Isabelle

Nej vilken söt pizza haha!