Saturday - Frat party & football game!

I lördags ringde alarmet 8.30 och då klev jag och Amanda upp för att göra oss i ordning. Vi åt pannkakor till frukost som min värdmamma stekt och sedan började vi med att dricka lite vin, en drink och lyssna på musik. Klockan 9.45 kom Josefine hit och vi bjöd henne på lite dricka och tog en shot innan vi började gå mot campus här i Berkeley till alla Frat parties. Vi gick till ett hus som jag var i förra året och där var det fullt med folk. Vi drack massa gratis drinkar och Jell-O shots, dansade på borden och sjöng till musiken. Haha, vi var fulla och glada hela förmiddagen och klockan 12.30 gick vi till Football stadium för att köpa biljetter och sedan såg vi hela matchen som varade i ungefär 4 timmar - OCH VI VANN!!!! GO BEARS!!! Wooohoooo! Efter det var vi slitna och trötta efter en riktigt kul och festlig dag, jag och Amanda däckade i min säng jättetidigt den kvällen och sov väääldigt gott! 

Frat parties är verkligen så himla kul, stämningsfullt och amerikanskt! Att jag hade med mig mina två favvo tjejer gör ju inte det hela sämre! Tack för en grym dag! :-D




1
Daniella 🌙

men gud vad kul det verkar :D