B-A-K-I-S-!

I söndags så spenderade jag och Josefine den mesta tiden i sängen, helt ärligt. Vaknade klockan tio på morgonen, låg och tittade på TVD och mådde dåligt ungefär halva dagen innan jag tog mig upp för att fräscha till mig och stoppa något i magen. Sedan låg vi hela eftermiddagen i sängen och tittade på ännu mer TVD och sov. Klockan fem eller sex på kvällen tyckte vi att det var dags för att kanske äta någon riktig mat. Men ingen av oss orkade kliva upp ur sängen för att åka och köpa mat så vi beställde helt enkelt hem. Indiskt blev det och det satt fint i magen, tror jag åkte hem klockan halv åtta på kvällen. För att duscha och sova, haha. Väldigt produktiv och aktiv dag måste jag säga! Tur att vädret inte var på topp iallafall, så vi kände ingen direkt ångest för det ;-) 

Trötta och slitna efter en galen utekväll!