Black & White Party

 Jobbade 11.00 am - 5.00 pm ungefär. Lunchade med min värdpappa och barnen, vi åt supergod sushi och pratade om allt och inget. Sedan åkte jag och barnen på en musical/teater för barn som heter Fancy Nancy. Det var helt okej, barnen tyckte det var jättekul vilket var huvudsaken. När den var slut åkte vi hem och då slutade jag. Åkte för att köpa middag - blev en riktigt god pizza. Gjorde sedan mig i ordning, lyssnade på musik, drack vin och åt. Klockan 9.30 tog jag en taxi till BART, mötte upp en kompis och vi åkte vidare till SF och festen! Festen var på samma klubb som förra gången, inte lika mycket folk den här gången kändes det som, men hade definitivt jättekul!! Blev bjuden på tusentals drinkar och shots av en kille jag dansade med hela natten lång, haha. Ramlade innanför dörren och in i sängen klockan halv tre på natten ungefär. Hemfärden var galen då vår cab körde in i en annan bil!!!! omg, men allt gick bra och vi kom hem. Det blev dessutom en gratis taxiresa!