Jobbvecka: Mån - Fre

Inte alls hunnit med att blogga om veckan då jag jobbat ganska mycket. Inte jättemycket utöver det vanliga, men lite! I måndags hade jag L som vanligt hela dagen, vi hängde i en park och åt lunch ute. I tisdags var en helt vanlig jobbdag och jag jobbade kväll, onsdags blev min värdmamma tvungen att åka till sjukhus en bit här ifrån med sin häst som blivit jättesjuk så jobbade lite kväll plus tidig morgon på torsdag då hon var borta över natten. Min värdmamma kom hem igen torsdageftermiddag och jag slutade som vanligt 6.00. Tog mig en promenad, shoppade påskgrejer och åt middag.

Idag är det fredag och jag var så otaggad som man bara kan vara när man vet att man ska jobba över 12 timmar i sträck plus några timmar dagen efter (lördag)... Men dagen har gått snabbt, varit hemma med L som fick Spring Break redan idag. Hon är lite sjuk så vi var mest hemma. På eftermiddagen tog jag barnen till poolen då det blev ganska varmt och skönt. Nu är klockan snart elva på kvällen och jag jobbar fortfarande...Mina värdföräldrar är på någon middag, barnen sover och jag ligger i min säng framför datorn. Fick reda på idag att jag inte jobbar imorgon, vilket fick mig på bätte humör för nu känns det mer som en riktig helg jag har framför mig!!! Massa skoj inplanerat!!!! :-D 

TGIF - GLAD LÅNGFREDAG - GLAD HELG - GLAD PÅSK!