Monday + Tuesday

Då är ännu en vecka påbörjad. I måndags hade jag varit här i USA i hela 560 dagar, vilket är ganska galet eller hur?! Om jag tänker efter så har jag faktiskt inte alls så mycket tid kvar här, snart är det dags att börja tänka på resemånad, hemresa, packning, shopping, vad jag vill se & göra innan jag åker hem, bestämma hemresedatum osv. Fast nej, det vill jag inte börja tänka på än!!! Usch, konstig känsla! 

Måndag och tisdag har varit två helt vanliga jobbdagar. Hade L hela dagen i måndags eftersom att hon inte har skola då. Vi har hängt vid poolen, lekt och busat, gjort läxa och det gamla vanliga. På min lediga tid har jag hunnit med att träna, pratat med familj och vänner via Skype, varit ut och ätit middag, haft filmmys hos Josefine och ätit mängder av choklad!!! Choklad är medicinen mot allt, haha ♥


Våra sms konversationer kretsar kring choklad...