San Francisco & Party!

 I lördags pratade jag med Amanda på skype, planerade inför framtiden (mer om det i ett annat inlägg) och sedan gjorde jag mig i ordning för att åka in till SF med Lisa. Vi möttes på BART, när vi kom fram gick vi till Union Square för att möta upp Lisas kompis från Sverige som var här på semester. Vi drack kaffe och pratade. Klockan tre åt jag och Lisa lunch på cheesecake factory, jag beställde en äcklig pizza (tur jag fick en stor sallad till) och så köpte vi med oss en varsin cheesecake hem! Vi åkte BART tillbaka, körde till Lisa för att hämta grejer, köpte dricka på Safeway och sedan hem till mig för att göra oss i ordning och förfesta lite. Senare på kvällen åkte vi till Kips, en bar här i Berkeley där vi dansade och festade hela natten lång. Josefine kom också dit vilket var kul, hon körde oss hem när nattlubben stängde. Trillade innanför dörren och somnade gott runt halv tre/tre tiden. 

 
1
ɑ n n i k ɑ

Gott!