Spring Break!

Förlåt för extremt dålig bloggning! Men förra veckan hade barnen spring break, och jag har jobbat väldigt mycket så har helt enkelt inte haft tid eller ork till att blogga. 

Under Spring Break veckan hade jag alltså barnen hela dagarna måndag-fredag. Vi har hittat på en massa roliga saker - Zoo, Museeum, lekparker, play dates, bio, shopping, ätit glass, busat, lekt och haft det jättekul! Även om det har varit mycket jobb och fullspäckade dagar så har det gått väldigt bra och dagarna har flutit på snabbt precis som dom brukar. 

I fredags visste jag inte om jag skulle jobba kväll eller inte, men när vi kom hem från bion fick jag sluta (7 pm). Hade ju inga planer så jag hängde med barnen hela kvällen, vi lekte och sedan myste vi ner oss alla tre i min säng med massa filtar och kuddar. Vi tittade på film ända till 9.30 pm! Älskar mina små gullungar så himla mycket, världens bästa!