bye bye tahoe

På lördagen tog jag barnen ett par timmar under dagen medan mina värdföräldrar fixade och donade med huset och drog till gymmet en sväng. Klockan tre på eftermiddagen packade jag ihop mina grejer och körde hem till Berkeley. Körde direkt till Safeway där jag mötte upp Mette, vi handla inför kvällen och sedan körde vi hem till mig. Väl hemma hoppade jag in i duschen, gjorde oss i ordning, drack vin, lyssnade på musik och förberedde middag. Det blev grillat för våran del. Lisa, Viktoria och Lina kom senare med en pizza, vi åt middag tillsammans ute lagom till solnedgången. Sedan hade vi det trevlig här hos mig med vin, snacks, musik och en massa prat. Senare på kvällen tog vi taxi till en bar här i Berkeley och där festade vi och dansade hela natten lång. Tror jag och Mette ramlade in hos mig runt tre tiden på natten efter ännu en galen kväll! Alltid så himla kul med dessa grymma tjejer!