Kvällsjobb & frat party

 I fredags jobbade jag från 9 am - 9.30 pm. Jag och min värdmammas brors au pair (jättetrevlig tjej från Colombia) satt barnvakt åt mina värdbarn samt hennes värdbarn (mina värdbarns kusin). Vi tittade på tv och åt popcorn hela kvällen tills det blev läggdags. När värdföräldrarna kom hem igen drack jag ett glas rött med dom sedan gick jag för att göra mig redo för frat party! Paula (svensk au pair) och en amerikansk kille kom och hämtade upp mig runt 10.30 på kvällen. Frat partyt var här på campus i Berkeley, och det var ett privat så inte fullt hus men det var många människor där och vi hade kul! Spelade beer pong, snackade med killar, drack massa gott och klättrade upp på taket. Fick en massa blåmärken och skrapsår av att klättra upp där, haha. Men utsikten var ju fin så det var det värt det! 

Kom hem runt ett tiden på natten, slocknade i sängen direkt. Superkul & spontan festkväll - det gillar vi!