Lugn & mysig helg

 I fredags jobbade jag 8.00 am - 6.00 pm. L hade sin sista dag på camp, innan det hängde vi vid poolen och käkade även lunch där. Eftermiddagen å kvällen spenderades här hemma. När jag slutat klockan 6 så drog jag iväg för att köpa middag och sedan bäddade jag ner mig i sängen, tittade på Netflix och åt sushi. En lugn och mysig hemmakväll helt enkelt. 

Lördagen åkte min värdfamilj upp till Tahoe tidigt på morgonen. Jag åkte till IKEA för att köpa godis och sedan hängde jag vid poolen resten av dagen. Runt 6.00 på kvällen kom Rebecca hit och vi hade filmkväll, vi såg filmen Skeleton Twins och den var jättebra! Vi mumsade också på lite chips, svenskt godis och vattenmelon! 

Söndagen var jag på au pair möte ett par timmar på förmiddagen - segling i Berkeley Marina. Det var dödsvarmt (35 grader och stekande sol) så jag höll på att smälta bort. På eftermiddagen hängde jag mest här hemma och på kvällen åkte jag till Emeryville för att se bio med Rebecca. Vi såg filmen The Gift och den var verkligen så mycket bättre än vad vi trodde - till och med lite läskig! Tur att jag inte är mörkrädd eller så för jag kom hem till ett tomt stort hus klockan elva på kvällen.