Sista veckan i Juli

 Dom sista dagarna i juli hann jag med att hitta på en massa roligt! 
Vädret har varit underbart, jag har jobbat om dagarna, hängt vid poolen, tagit kvällspromenader, druckit vin, varit på restaurang, hängt med underbara vänner, varit på bio, ätit cheesecake på national cheesecake day, skrattat, varit lycklig och haft fullt upp! Livet här i Cali är på topp kan man säga, och jag lever fortfarande som i en dröm! Måste nypa mig själv ibland, tänka efter och stanna upp för att verkligen förstå hur grymt härligt liv jag har här borta på andra sidan Atlanten. Det är lätt att glömma bort att ta till vara på det lilla, leva i nuet och att verkligen ta till vara på tiden här borta. Tiden går så snabbt och snart sitter jag ju där på ett flyg tillbaka till Sverige...Galet att tänka på. Endast 2 månader kvar nu. Galet.