bye bye las vegas

I måndags lämnade vi Las Vegas. Sov endast två timmar, jag vaknade inte ens av alarmet (!!!!!!!!) som ringde klockan åtta, Amanda väckte mig klockan nio på morgonen och då bara slängde jag ihop mina saker i väskan och sedan stack vi till flygplatsen. Planet gick redan kl 11.00 am, vi var hur sega som helst och bakfyllan som vi fruktat började smyga sig på. Var helt död hela resan hem...Sov lite smått på planet och på BART. Väl hemma var vi dock ganska pigga, så vi stack till poolen där vi solade och badade hela eftermiddagen. På kvällen käkade vi middag här hemma och sedan somnade vi som två stockar i min säng och sov sååååå skööööönt, efter ett par sömnlösa nätter i Vegas!!!

Den här festresan var så jäkla grymt bra, Las Vegas är helt magiskt och speciellt! Absolut dom bästa festerna och klubbarna jag varit på i hela mitt liv!
Alldeles för lite sömn, alldeles för onyttig mat, alldeles för mycket alkohol och alldeles för mycket pengar spenderade. Men det var det såååååå värt, går inte att beskriva hur galet och grymt det var!!!! Ett minnet för livet med världens bästa vän. Vi kommer definitivt tillbaka inom kort.