see ya later alligator!

 Onsdagen den 8:e juli klev vi upp klockan sex på morgonen. Jag skjutsade Amanda till BART stationen och där sa vi hejdå för den här gången. Vi har haft tre grymt bra semesterveckor här i Cali och Las Vegas, som vi sent kommer att glömma!! Nästa gång vi ses så är vi båda två i Sverige, galet! 
När jag kom hem sov jag två timmar, städade lite i huset och såg på tv tills det var dags att köra till flygplatsen i San Francisco för att hämta upp värdfamiljen som kom hem från sin semster i Sverige. Det var superkul att träffa dom igen, saknat barnen sååååå mycket!! Vi åkte ut och åt middag på en kinesisk restaurang, pratade en massa och hade det trevligt. Fick lite saltlakrits av min värdmamma och ett fint halsband av Linnea som hon hade köpt till mig, och hon har ett likadant själv fast en annan färg. Sötnosen! 

Skönt att ha värdfamiljen hemma igen, och att börja jobba och komma in i dom vardagliga rutinerna!