Jellybean Factory Tour

I tisdags när jag lämnat L på skolan åkte jag direkt för att hämta upp Josefine. Vi körde till the jellybean factory i Fairfield där vi tog en gratis tur genom fabriken där dom gör jellybeans. Det var ganska intressant och kul att se hur det går till, efteråt gick vi runt i butiken där man kunde köpa hur mycket olika sorters jellybeans och massa annat godis som dom gör. Jag köpte ett jellybean spel som jag hört talas om och verkligen velat spela. I tisdagskväll när vi slutat jobba spelade jag och Josefine spelet, det går alltså ut på att man ska snurra ett hjul och så måste man äta den jellybean som pilen pekar på. Det "roliga" med spelet är att det finns en god smak och en äcklig smak av varje färg. Så pekade pilen till expemel på svart så visste man inte om man stoppade en lakriks i munnen eller en skunk sprey jellybean. Haha, så jäkla kul. Kan inte förstå att dom kan få dom att smaka så himla äckligt!!!!! Det värsta var helt klart barf (spya) och canned dog food. bläbläblä... Men kul hade vi kan jag lova, även om vi höll på att kräkas ett flertal gånger!

 
1
Daniella 🌙

Vilken HP känsla jag fick att läsa spy smak haha!