Thursday + Friday

I torsdags var jag och T på Zoo medan L var i skolan. Sedan hängde vi vid poolen hela eftermiddagen. När jag slutat åkte jag hem till Josefine och hade en mysig kväll med henne och Mette. Vi åt glass, choklad och annat gott. Pratade, tittade på tv och så åkte vi upp i Berkeley Hills för att se på solnedgången vilket var helt fantastiskt fint. Senare på kvällen kramades Josefine och Mette hejdå, blir tårögd bara av att se dom säga hejdå till varandra... snyft! 

I fredags jobbade jag en helt vanlig dag, hängde vid poolen som vanligt efter skolan då vädret var på topp. Jag fick sluta tidigare dessutom så det kunde inte ha blivit ett bättre avslut på den här jobbveckan. Jag spenderade några timmar vid poolen, solade, badade och drack lite drinkar. Josefine var där med hela sin värdfamilj så jag pratade med dom lite också innan jag gick hem för att duscha och packa. Senare på kvällen åkte jag hem till Josefine, vi hade en sista sleepover innan hon åkte hem. Hjälpte henne att packa och lite så... lite ledsen stämning den kvällen. Kunde inte fatta att hon verkligen skulle åka hem dagen efter.....