Fredagsmys & Kärlek!

I fredags var det alltså en helt vanlig jobbdag, fast en lite deppigare då Amanda satt på ett plan hem till Sverige... Skrev med henne lite då och då under hela dagen. Kollade hennes plan så jag visste när hon åkte, vart hon var och när hon var framme - stalker nr.1, haha! Till slut kom hon iallafall fram till SWE, vi skypade precis när jag hade slutat jobba och senare på kvällen kommer jag faktiskt inte ens ihåg vad jag gjorde...Jo, jag tog en promenad i solnedgången och resten av kvällen myste jag här hemma i sängen framför Netflix. 

Under eftermiddagen var jag med barnen vid poolen då vädret verkligen var på topp, mina värdföräldrar kom också dit på slutet och då fick jag en liten present av dom. En kanin (samma som Amanda å barnen fick tidigare), god mörk choklad och ett fint kort med en fin text, åh dom är så himla söta och snälla. ily ♥