Våffeldagen & Hejdå Middag

 I onsdags var det alltså Våffeldagen, självklart firade jag och Amanda det på IHOP där vi åt någon ny våffelliknande godsak + äggröra. Det var riktigt smaskigt! Resten av dagen hängde vi vid poolen i det härliga vädret och lekte med barnen hemma hos mig. Min värdmamma och T var iväg en sväng och när dom kom tillbaka hade dom köpt en jättefin och gosig kanin (gosedjur) till Amanda, och en varsin till barnen. Jättegulligt av dom, vi alla kommer sakna Amanda sååååå mycket!!!!! 
Jag slutade klockan 6.00 pm, då åkte jag och Amanda för att hämta upp Josefine och sedan körde vi till Cheesecake Factory i Walnut Creek. Där åt vi middag och mumsiga cheesecakes. Lisa kom också dit och åt med oss, en liten hejdå middag för Amanda. Vi hade det jättetrevligt och mysigt. 

 
1
ɑ n n i k ɑ

Mums :D