En solig vecka!

Den här veckan har verkligen varit en fin, varm och solig vecka! Förutom att jag har jobbat helt vanliga dagar så har jag och barnen också hängt vid poolen nästan varje dag, jag har varit vid poolen på min fritid, gymmat, shoppat, ätit brunch med Lisa och Viktoria, varit in med bilen på service, skypat med familj och vänner och ätit mängder av pizza och choklad. Allt som allt har det varit en jättebra vecka, förutom att både jag och Josefine har spridit negativ energi mellan oss (klagat på jobbet och drömt om nya äventyr)...Haha. 

Idag är det torsdag och alla ni där hemma i Sverige firar Valborg, vilket jag är lite avundsjuk över! Men, vi ska faktiskt fira en skandinavisk Valborg på Ocean Beach i SF imorgon och jag ser fram emot det jättemycket :-D

 
 
1
ɑ n n i k ɑ

Mums!