Myskväll x2

Igår (torsdag) jobbade jag som vanligt, jag slutade klockan 6.00 pm och då åkte jag först till Taco Bell för att käka middag och senare på kvällen mötte jag upp Josefine på godis avdelningen på Safeway. Vi köpte godis och glass som vi mumsade i oss nedbäddade i Josefines säng framför en bra film. En massa skratt blev det också vilket verkligen behövdes, aldrig en tråkig stund med den tjejen! 
Idag, fredag, så jobbade jag också till 6.00 pm. När jag slutade började jag med att packa resväskan och att tvätta kläder. Senare mötte jag upp Josefine på Safeway (japp, igen) och jag köpte snacks till resan imorgon plus middag och lite efterrätt. Sedan åkte vi hem till Josefine för ännu lite mys, musik och en massa prat. Fick till slut dra mig hemåt eftersom att jag ska upp tidigti imorgonbitti. Så tråkigt att jag ska iväg en hel vecka nu när hon precis kommit hem från Hawaii...Kommer sakna henne såååå mycket, men ska såklart bli jättekul och skönt att dra till Florida.

Kanske inte har berättat det, men jag drar till Florida imorgon och ska vara där i en vecka. Kommer inte att ta med mig datorn så någon bloggning blir det tyvärr inte! Hörs och ses nästa lördag igen!