Sanibel, Florida

Nu är jag tillbaka efter en härlig vecka i Florida med värdfamiljen! 
Vi har haft det hur bra som helst! Sovmorgon varje morgon, sol och bad på stranden varje förmiddag, lek och prat med barnens farfar på eftermiddagarna, middag i lägenheten eller ute på restaurang på kvällarna. Jag fick en kväll för mig själv då jag var helt ensam i lägenheten, åt middag, läste bok, solade, pratade med Josefine och bara tog det lugnt. Vädret har varit helt underbart hela veckan med sol och en temperatur på över 30 grader varje dag. Någon åskskur här och där blev det men det var mest på eftermiddagen när vi tog vår nap så det gjorde inget. 

Vi åkte tillbaka hem till Cali i lördags förmiddag. Resan gick bra och barnen är ju så res och flygvana så det var inga problem alls! Kom innanför dörren klockan 9.30 på kvällen, slängde in väskorna på rummet, bytte om, sminkade mig och sedan åkte jag hem till Josefine där dom var i full gång med att förfesta. Blev kanske några glas för mycket av whiskeyn som det bjöds på men vi hade en sjukt rolig kväll på Kips här i Berkeley. Ramlade innanför dörren hos mig klockan tre på natten, helt slut efter en heldags resande plus en hel natts festande! 

 
 
2
Frida

Åh jag saknar USA så, det blev inte mindre saknad av att se dina härliga bilder. :)

Anonym

Hej :)
Vilka härliga bilder från din semester!:D
Jag undrar om du kommer ihåg när du började med din pre detparture project? Jag ska också åka som au pair med skandinaviska institutet om lite mer än två veckor och har hittills bra gjort den pre detparture online träning men hade för mig att man måste göra en egen också? Hoppas du kommer ihåg och har kanske lite tipps!:)