Saturday + Sunday

Jobbade ingenting i helgen vilket var jätteskönt! Sovmorgon både lördag och söndag, såååå härligt! Eftersom att min värdfamilj var i Tahoe fredag - lördag så hade jag hela huset för mig själv i lördags så det utnyttjade jag såklart!! Tittade på massa serier på tv:n i vardagsrummet, spelade hög musik, dansade, sjöng, gjorde pizza etc. Min värdfamilj kom hem någon gång runt åtta på kvällen. 

I söndags var jag till Emeryville för att shoppa lite, fika på Starbucks och så svängde jag in på IKEA för att köpa choklad, chips och bröd!! Senare på kvällen hade jag och Josefine movie night hemma hos henne. Vi såg två jättebra filmer medan vi tryckte i oss massa gott - chips, svensk choklad, lakrits, popcorn, sushi osv. Perfekt uppladdning inför en ny jobbvecka! 

 
1
ɑ n n i k ɑ

Mums!