surprise surprise sweden!

Flygresan från San Francisco till Stockholm tog ett par timmar kan man säga. Flög först till Paris vilket tog 10 timmar, sedan väntade jag där i 3 timmar och till sist klev jag på planet mot Sthlm och det tog 2 timmar ungefär. Sov superdåligt på planet så var jättetrött när jag väl landade på Arlanda (måndag eftermiddag). Min syster Kerstin hämtade mig, och det var endast hon som visste att jag var på svensk mark och att jag skulle komma hem idag! Så vi körde en liten surprise runda, första stoppet var farmor, andra pappa och tredje mamma. Alla blev jättechockade och glada att jag var hemma, så härligt att få krama om alla igen efter 2 år i USA!!! 

Stoppade i mig lite god svensk mat innan jag dog i min lilla säng här hemma hos mamma, gud vad konstigt det känns att vara tillbaka...!

 
2
ISA

Oj! var du där i 2 år!? galet! men såå kul. Älskar Cali. Måste läsa lite här i bloggen känner jag ;)

Daniella 🌙

Vilken grej att hålla hemligt!

Svar: Haha ja, som tur var behövde jag endast hålla det hemligt i lite över en vecka ;-)
Jannica Dihlen