Som en ny människa!

Vaknade upp idag, måndag morgon, och känner mig så himla bra! Känner mig inte det minsta sjuk, förutom lite trötthet men det är väl inte så konstigt. Så ja, nu vågar jag verkligen säga att jag är på bättringsvägen! Var till och med döhungrig när jag vaknade så nu sitter jag och äter en stoooor frukost, som jag tror att min mage och min kropp har väntat på väldigt länge. Hehe. 

Iallafall, sedan jag skrev senast så har jag och Amanda hunnit med att åka till Emeryville för att klippa mig! Jag hade en klipptid i lördags som jag glömt att boka av så Amanda var snäll att sljutsa dit mig. Jag blev jättenöjd med min nya frisyr, även om jag mest bara klippte topparna och tog bort allt slitet...Ni skulle sett minen på min frisör när jag sa att jag inte hade klippt mig på ett år, haha! Nu ska jag definitivt komma tillbaka till henne ofta, gillade henne jättemycket och salongen var också toppenbra! Efter det åkte vi till Target och till blomaffären, jag ville köpa lite blommor och ett kort till min värdmamma som varit så snäll och omtänksam mot mig extra mycket nu när jag varit sjuk, jättetacksam över det! Hon är bäst!

Resten av helgen har jag och Amanda legat i sängen eller soffan hos mig och tittat på TVD, hon är snart ikapp!!! Har också hjälpt till att se efter barnen lite, druckit mängder av vätska och vilat såklart!