13 - 18 April

 Måndag - Lördag:
Ännu en lite konstig jobbvecka. Barnen var i skolan som vanligt ungefär, T var ledig i torsdags så jag hade honom hela dagen. Jobbade lite kväll, min värdpappa var borta söndag-tisdag i Sonoma och min värmamma åkte till Las Vegas i onsdags och kom hem nu i lördags. Så har varit lite oklara jobbtider i slutet av veckan men allt har gått bra. Det ända negativa med hela veckan är att jag varit sjuk...Kräkts, huvudvärk, hög feber och halsont. Är dock på bättringsvägen nu. Har annars hängt ganska mycket med Josefine efter jobbet - haft mysig filmkväll med glass, tränat tillsammans och pratat! 

I fredagskväll låg jag bara hemma med feber i sängen och tittade på Netflix. I lördags fick jag sovmorgon, jobbade från 12.30 - 6.30 pm ungefär. Tog barnen till en lekpark i Orinda där vi träffade en kompis från L´s skola och sedan hem för en playdate med L´s bästa kompis innan det var middags dags. Slutade som sagt 6.30, gjorde mig då i ordning och var taggad på fest men senare på kvällen fick jag 40 graders feber och blev galet otaggad så det blev en lördagskväll i sängen helt utslagen i feber. Tråkigaste helgen på länge, haha! Hoppas dagen idag (söndag) blir bättre.