3 days with the kids

 I måndags väldigt tidigt på morgonen åkte mina värdföräldrar iväg till Washington D.C i tre dagar. Jag hade alltså barnen helt själv 24/7 måndag - onsdag, och det gick jättebra! Det är ju fortfarande sommarlov här så jag och barnen hittade på en massa skoj under dagarna så som att åka till olika lekparker, leka med kompisar, hänga vid poolen, baka, pyssla, se på filmer, spela spel, kids club och summer camp. Det var lite jobbigt att lägga dom någon kväll och det tog tid för dom att somna, plus att dom båda vaknade mitt i natten första natten. Men annars gick allt hur bra som helst och vi hade tre roliga och föräldrarfria dagar. Men det var ändå ganska skönt när mina värdföräldrar kom hem i onsdagskväll och jag kunde dra ut ur huset en stund och göra något för mig själv.