Las Vegas: Day 1

Alarmet ringde klockan åtta på morgonen. Vi åt frukost, packade det sista och sedan drog vi med oss resväskan ner till hotellet där vi tog en taxi till BART stationen. Åkte BART i en timme, då var vi framme på SFO (flygplatsen). Vårat flyg skulle gå någon gång efter 11.00 am men blev försenat typ 40 minuter, men vi satte oss bara ner och väntade och åt lite tidig lunch! Tiden gick snabbt och till slut kom vi iväg. Tog ungefär 1 timme och 10 minuter att flyga från San Francisco till Las Vegas. Vi landade på eftermiddagen, tog en shuttle till hotellet som vi skulle bo på. Vädret var på topp, strålande sol och 46 grader varmt där borta i öknen. Vi höll på att smälta bort!!

Väl framme på hotellet checkade vi in, gick en snabbis ner till poolen för att sola, bada och dricka lite drinkar. Senare på kvällen köpte vi med oss middag (Mc Donald´s) och dricka. Vi åt, gjorde oss i ordning och förfestade på rummet. Klockan 10.30 pm åkte vi till nattklubben Tryst som låg rätt så nära vårt hotell. Där kom vi in gratis och fick två gratis drinkar. Vi träffade på några killar på klubben som vi dansade med, sedan hängde vi vid deras VIP bord resten av natten och blev bjudna på en massa drinkar och hade det kul!!

Vi hade en riktigt bra och lyckad första kväll/natt i Las Vegas, ramlade in på hotellet omkring 5.30 på morgonen!