She´s back! ♥

I måndags hade jag båda barnen hela dagen. Vi hängde vid poolen, hade playdate, åt glass på CREAM och hade en väldigt bra måndag måste jag säga! 

I tisdags jobbade jag också heldag då T inte har någon skola. L var i skolan från 9-2. Jag och T åkte till Lafayette där vi hade en mysig picknick och åkte trampbåt!
På eftermiddagen åkte vi och köpte pizza till middag som vi mumsade i oss, sedan körde vi till T´s bästa kompis och lekte en stund innan vi åkte till BART stationen för att hämta upp Amanda!!!!!!!!!!!!! Åh, så himla kul att se henne igen efter 3 månader ifrån varandra. Barnen var förväntansfulla hela dagen och minst lika glad som jag att hon är tillbaka!!!!! Vi åkte direkt hem, jag jobbade kväll så jag la barnen och runt åtta på kvällen kom mina värdföräldrar hem. Jag och Amanda stannade kvar och pratade med dom en stund, och bjöd på svenskt godis!!!! Sedan åkte vi till Emeryville för att köpa middag på Taco Bell.