Tuesday + Wednesday

I tisdags hängde jag och T vid poolen med hans bästa kompis, vi badade och åt lunch där tills det var dags att hämta upp L på skolan. 
Efter jobbet åkte jag och Josefine till Safeway för att köpa glass, sedan myste vi ner oss i hennes säng och tittade på Netflix och åt massa gott. 

Onsdagen var jag och T på Lawrence Hall of Science, efteråt åkte vi hem till Josefine och käkade glass. Hämtade upp L på skolan som vanligt klockan två, jag jobbade till 6.00 pm den kvällen. Juste, det regnade den här dagen så jag och T myste ner oss i soffan på eftermiddagen med varmchoklad och tittade på Big Hero 6 medan L var hos sin bästa kompis i några timmar.
Gjorde mig i ordning jättesnabbt när jag slutat och körde sedan hem till Josefine. Jag, Josefine, Mette och Josefines värdmamma var ut och käkade middag tillsammans här i Berkeley. En liten hejdåmiddag blev det kan man säga, det var jättetrevligt. Vi åt god mat, drack vin och pratade.